When Is Eid-ul-Fitr 2020? |عید الفطر 2020 کب ہے؟

 Eid-ul-Fitr

When Is Eid-ul-Fitr 2020? |عید الفطر 2020 کب ہے؟

 Eid-ul-Fitr



عید الفطر (عید الفطر ، عید الفطر ، عید الفطر ، عید) شوال کے اسلامی مہینے کا پہلا دن ہے۔ اس میں رمضان المبارک کا اختتام ہوتا ہے ، جو روزہ اور نماز کا مہینہ ہے۔ عیدالفطر کے موقع پر بہت سارے مسلمان اجتماعی نماز میں شریک ہوتے ہیں ، خطبہ سنتے ہیں اور زکوٰ  الفطر دیتے ہیں۔

کیا عیدالفطر عام تعطیل ہے؟

عیدالفطر عام تعطیل ہے۔ عام آبادی کے ل یہ ایک دن کی چھٹی ہے ، اور اسکول اور زیادہ تر کاروبار بند ہیں۔
عید الفطر مسلمانوں کے لئے بہت اہم واقعہ ہے ، رمضان کے مقدس مہینے کے اختتام پر یہ دنیا بھر میں منایا جاتا ہے۔ اسلامی شوال کا پہلا دن مسلمانوں کے لئے عید کا دن ہے۔ عید الفطر کی تاریخوں کا انحصار نئے چاند پر ہے جو ہر ملک میں مقامی مذہبی حکام دیکھتے ہیں۔ عید کے دن ، مسلمان صبح کے وقت نماز عید ادا کرتے ہیں ، اس کے بعد وہ اپنے اہل خانہ اور دوستوں کے ساتھ اس دن کو مناتے ہیں۔ اس دن خصوصی مٹھائیاں اور کھانا تیار کیا جاتا ہے۔ مسلمان بھی عید کے دن نئے کپڑے پہنتے ہیں۔ لڑکیاں ہینا کو ہاتھوں پر رکھ کر اس کا جشن مناتی ہیں۔ گھر کے افراد اور دروازوں میں تحائف تقسیم کیے جاتے ہیں۔ نیز لوگ اس دن ان کی قبروں پر جاکر اپنے مرحوم رشتہ داروں اور دوستوں کو یاد کرتے ہیں۔
اس تاریخ کو پاکستان میں عید الفطر کی صحیح تاریخ معلوم کریں ، کیوں کہ ہم پاکستان میں چاند نظر کے مطابق تاریخوں کی تازہ کاری کرتے ہیں۔
 

Post a Comment

0 Comments